Borger feedback

Hos Madservice Vejen ved vi, at maden først har værdi, når den er spist. Derfor er det vigtigt for os at have fingeren på pulsen i forhold til kundernes mening om maden. 

Vi får tilbagemelding gennem vores chauffører, modtagerkøkkener på plejecentre og direkte fra kunderne. Vi vil også løbende sende spørgeskemaer ud.

Her er et lille udpluk af hvad kunderne siger :

”På beboernes vegne vil vi gerne sige TAK for rigtig lækker kalvesteg og Ris a la mande i dag. Flere af vores beboere tog to gange – på trods af at de er småtspisende.
Hilsen Kærdalen plejecenter” dec. 2022”

 

”Jeg vil gerne sige tak for lækker mad. Jeg oplever kun at få god mad fra jer.”
Kunde, dec. 2022

 

I 2021 gennemførte Madservice-Vejen en stor brugerundersøgelse, hvor vi spurgte vores kunder om deres holdninger til vores udbud i hovedretterne, blandt andet for at undersøge om vi serverer nok af kundernes favoritretter. Hele 235 kunder svarede på vores spørgeskema.

Undersøgelsen, foruden at give os nogle konkrete handleplaner, gav en masse feedback fra kunderne. Se resultatet af brugerundersøgelsen her.

Her er et par af udsagnene:

” Alt mad er min favorit”

” Tak for dejlig mad”

” I får fem kokkehuer, ud af fire.”

Hjertelig tak for pragtfuld og appetitvækkende mad igennem foreløbig 8 år”.

 

Igennem en brugerundersøgelse i 2020 omhandlende Madservice-Vejens kolde platte, gav kunderne denne feedback til køkkenet.

”Det er en god ide så man ikke selv skal handle ind”

”Platten var meget lækkert indbydende og velsmagende”

”Mængden i platten var passende til mig”